neděle 9. dubna 2017

„Masírovanie sebavedomia...“ alebo ako nájsť reálne šťastie?




„Masírovanie sebavedomia...“ alebo ako nájsť reálne šťastie?


Všetko, čo v  blogu napíšem je čisto môj subjektívny názor. Niekto s ním môže súhlasiť, iný nemusí. Ak môžem komukoľvek aspoň kúsok pomôcť, tak to robiť budem.
Byť v živote šťastný je spleť rôznych faktorov, ktoré na nás celý čas pôsobia. Ja som názoru, čo prežívaš vo vnútri sa odráža na tvojom zovňajšku a neraz sa mi to potvrdilo..Nájsť si vnútornú rovnováhu je možno veľmi náročné, ale nie nedosiahnuteľné. Základom je určiť si životné priority.. vedieť, kam chceme celý život smerovať.. Niekto nájde šťastie v rodine, iní v športových úspechoch, niekto  zasvätí život práci a niekto, to vie dokonale sklbiť. Ak jedna z týchto zložiek je niekde narušená, odráža sa to na našom vnútornom prežívaní a následne vonkajšom správaní, prípadne výzore.  Máloktorý mladý človek mi vie odpovedať na otázku „čo chceš v živote robiť“. A podľa mňa tam to celé začína. Od mala si tvoríme vzory, vidíme naše idoly v televízii, na internete... a niekedy mi príde, že sa zabúda na naše JA. Uvedomenie si svojej hodnoty, nekopírovať niekoho, byť jedinečný.. ale na to si treba stanoviť svoj cieľ. Ak si športovec, tak športuj celým srdcom, nezabúdaj na „rácio“, urči si čiastkové ciele a porovnávaj sa s najlepším. Nikdy sa neuspokoj s málom, lebo vždy sa dá.. a dá, len je na tebe akú cestu zvolíš. No je tu aj opačná stránka... nie si športovec, prípadne si rekreačný športovec.. tu by som poradila jediné. Rob to s láskou a pre seba... Neporovnavaj sa s vrcholovým športovcom. Výzorom, ani výkonom..  tam rovnováhu nenájdeš a večne sa budeš hladať a týrať sa otázkou, prečo nie som ako „ON“.. To isté platí o reklame v mediách.. dokonalá pleť, vlasy, telo,  čokolvek... nie vždy  to čo vidíš, je reálna pravda. Nedávno som začala sledovať na mojom IG modelku: Robin  Gallant, ktorá trpí akné. Je to nádherná žena, sama má s čím bojovať, ale tak isto je to reálna žena, s realnym problémom, ako má mnoho žien a mužov.. a v konečnom dôsledku si povedzme narovinu. Dosiahnuť fyzickú „dokonalosť“ ktorá nás aj tak neurobí šťastnými v dnešnej dobe nie je problém.. to máme možnosť tiež sledovať J

Jediná vec, ktorá nás môže aspoň čiastočne uspokojiť je UVEDOMENIE SI VLASTNÉHO JA, VEDIEŤ, ČO CHCEM V ŽIVOTE DOSIAHNUŤ A URČIŤ SI SPOSOB, AKÝM TO DOSIAHNEM.
Nikdy sa nechci na niekoho podobať a vždy sa snaž byť jedinečný.
Odmeň sa za dosiahnutie cieľa, ale nikdy sa neuspokoj a stanov si vyššie méty.
Postav sa reálne k svojim možnostiam a vždy stoj pevne na zemi.
Nenechaj sa ovplyvňovať názorom druhých a ber zodpovednosť za svoje činy, za svoj život.
Neľutuj sa, neseď doma na zadku, ale konečne sa postav a začni vnímať všetky možnosti, ktoré ti život ponúka.
Spravíš chybu? Napravíš a kráčaš ďalej.
Usmievaj sa.. ale nie len na tvári, lebo to sa proste oklamať nedá J


Nikdy nezabúdaj... „Tvoje šťastie = Tvoja rovnováha“

Žádné komentáře:

Okomentovat